Czym wyróżnia się dobra agencja SEO? Sprawdź porady Google

Kiedy prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę firmową, na pewno z czasem zastanawiasz się, jakie działania podjąć, by pojawiała się ona wysoko w wynikach wyszukiwania. Wiadomo przecież, że dziś obecność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, bo to właśnie stąd wielu klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak wobec […]

PBN – co to jest i jak z niego korzystać?

Aby klient odnalazł twoją działalność musisz nie tylko posiadać firmową stronę internetową, ale też zadbać o jej widoczność w wynikach wyszukiwania. Do tego ważna jest zawartość strony oraz to czy cyklicznie publikowane są na niej kolejne fachowe i użyteczne dla klienta treści. Jednak nie wolno też zaniedbać tzw. link buildingu, innymi słowy pozyskiwania linków kierujących […]

Strony o zdrowiu i urodzie – artykuły i ciekawostki, które mogą się przydać

Internet to miejsce, gdzie niezwykle łatwo da się znaleźć informacje o każdej dziedzinie życia. Internauci upodobali sobie przede wszystkim pytanie w wyszukiwarki Google o kwestie zdrowotne, nierzadko wręcz poprzedzając ostateczną decyzję o wizycie u specjalisty dniami szperania w sieci z nadzieją na odszukanie na własną rękę rozwiązania problemu. Jednak czy to mądry model stosowania wiedzy […]

Chcesz zwiedzić ciekawe miejsca w Małopolsce? Koniecznie sprawdź ten portal!

Mimo, że Małopolska to jedno z najmniejszych województw w naszym kraju, ma ono sporo do zaoferowania zarówno przyjezdnym zza granicy, jak i z innych regionów kraju. Dzieje się tu wiele, toteż nieraz trudno znaleźć coś dla siebie w gąszczu wiadomości o planowanych eventach sportowych czy kulturalnych oraz godnych zobaczenia atrakcjach w Małopolsce. Serwis dla zaintrygowanych […]

Brak klientów? Sprawdź, co zyskasz dzięki optymalizacji stron

Zapłaciłeś krocie za firmową witrynę www, a ona nie przyciąga kolejnych kontrahentów? Jest doskonale zaprojektowana oraz posiada nowoczesne rozwiązania, ale pieniędzy w ogóle nie przybywa? Licznik odwiedzin stoi w miejscu pomimo intensywnych działań? Najpewniej przyczyn należy szukać w małej widoczności w sieci. Internauci najczęściej korzystają z wyszukiwarek – dobry przedsiębiorca powinien zatem zatroszczyć się o […]

Adres URL – jak powinien wyglądać? O przyjaznych URL-ach

Czy adres URL może być “przyjazny”? Czy istnieją dobre praktyki dotyczące tworzenia adresów URL, których zastosowanie może mieć wpływ na widoczność strony w wynikach wyszukiwania i zwiększenie współczynnika CTR? W tym artykule postaramy się odpowiedzieć na powyższe pytania. Czym jest adres URL i z czego się składa? Skrót URL (ang. Uniform Resource Locator) kojarzony jest […]

Czy wizytówka Google jest płatna? Uważaj na oszustów

Każda osoba posiadająca firmę może pojawić się w Mapach Google. Jednak, czy dodanie firmy do Google Maps jest darmowe? Czy trzeba przedłużać ważność wizytówki GMF? Sprawdź, na czym polegają oszustwa związane z wizytówką Google Moja Firma. Co to jest wizytówka Google Moja Firma? Wizytówka Google to inaczej profil firmy. Właściciel uzupełnia w niej podstawowe dane, […]

Dane strukturalne FAQ i Q&A – wdrożenie i zastosowanie

Jeśli na twojej stronie znajdują się listy pytań i odpowiedzi lub prowadzisz forum, na którym użytkownicy mogą udzielać odpowiedzi na zadawane pytania, warto zadbać o to, by opisać te informacje za pomocą danych strukturalnych. O tym, kiedy dokładnie powinno się je wdrażać oraz jakie mają zastosowanie, dowiesz się z tego artykułu. Dane strukturalne FAQ i […]

SSL – co to jest, jak działa i jakie są korzyści z posiadania certyfikatu SSL?

Posiadanie certyfikatu SSL jest potwierdzonym przez Google czynnikiem rankingowym. Dzięki niemu korzystanie ze stron jest bezpieczniejsze. W tym artykule wyjaśniam, czym dokładnie jest SSL, jak działa, jakie są jego rodzaje i czy warto inwestować w płatny certyfikat SSL. Certyfikat SSL – co to? Certyfikat SSL (z ang. Secure Socket Layer) jest protokołem sieciowym, który odpowiada […]

Usuwanie malware ze strony www to zadanie dla specjalisty

WordPress okazał się w mijających latach tak modnym CMS-em, że ilość sklepów i stron tworzonych z jego zastosowaniem szacuje się w tej chwili na setki milionów. Powszechność stosowania tego systemu zarządzania treścią powoduje, iż strony oparte na WordPressie bywają ulubionym celem ataków cyberprzestępców. W sytuacji zawirusowania strony, niezbędne będzie usunięcie infekcji z WordPressa. Komu powierzyć […]