Twojej firmy nie stać na dział PR? Wynajmij zewnętrzną agencję reklamową

Twojej firmy nie stać na dział PR? Wynajmij zewnętrzną agencję reklamową

Skieruj się tutaj, aby skorzystać z porad specjalistów z agencji social media Kraków

Akcje reklamowe winny być ważnym elementem kreowania rozpoznawalności przedsiębiorstwa niezależnie od tego czy zajmujemy się świadczeniem usług, dystrybucją czy produkcją. Duże przedsiębiorstwa oraz korporacje stać na organizację i utrzymanie swoich działów ds. reklamy, tymczasem mniejsze firmy, które okazjonalnie decydują się na akcje promocyjne, przeważnie korzystają ze wsparcia agencji reklamowych.

Agencja reklamowa zapewnia wszechstronne usługi

Agencja reklamowa to zespół kreatywnych ludzi z ogromnym doświadczeniem, mających szereg umiejętności z zakresu marketingu. Dzięki współpracy z profesjonalistami doskonale orientującymi się zarówno w sferze tradycyjnych mediów, kampanii promocyjnych w sieci (prowadzenie kont social media, animacje i filmy viralowe), jak i grafiki użytkowej (także przygotowanie do druku), agencja reklamowa jest w stanie zagwarantować klientom wszechstronną obsługę. Nowe firmy mogą zamówić opracowanie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i szablonami akcydensów (wizytówki, papier firmowy czy obwoluty), a te które dysponują już swoim logo mogą być pewne, że zostanie ono poprawnie zastosowane podczas projektowania materiałów promocyjnych – billboardów, plakatów, stoisk targowych bądź ulotek. Agencja marketingowa przygotuje także atrakcyjne, unikalne wpisy na stronę internetową firmy, a także zaplanuje schemat kontaktów z odbiorcami za pośrednictwem mediów społecznościowych, jak Facebook, Twitter i Instagram.

Do kogo kierowana jest oferta agencji reklamowej?

Usługi świadczone przez agencje reklamowe kierowane są zwłaszcza do przedsiębiorstw, które nie mają własnego działu promocji. Nie znaczy to jednak, iż to jedyny model kooperacji. Praca agencji częstokroć polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w firmie działowi zajmującemu się reklama i marketingiem. Jeśli więc nie ma on praktyki w przygotowaniu targów, konferencji lub spotkań z klientami wymagających na ogół wielopoziomowego planowania, te obowiązki można zlecić agencji marketingowej. Może ona także posłużyć za narzędzie pomagające w tworzeniu niezawodnego i zgranego teamu pracowników – wystarczy zlecić jej przygotowanie programu szkoleń albo zaplanowanie warsztatów integracyjnych. Na rynku funkcjonują tysiące agencji marketingowych, trzeba jednakże nawiązywać współpracę z tymi, które gwarantują dostęp do obszernego zespołu wykwalifikowanych ekspertów. Umożliwi to delegowanie wszystkich działań marketingowych jednej agencji i tym samym łatwiejszy nadzór nad spójnością kampanii i wizerunku marki.

Adres:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]

Post Author: