Projektowanie stron internetowych – samemu czy w agencji?

Funkcjonalność stron www bierze się w szczególności z ich projektów. Projektując witryny internetowe powinniśmy nie tylko pamiętać o walorach wizualnych, ale też doświadczeniu użytkowników – jeżeli poruszanie się po serwisie będzie dla nich przyczyną problemów, szybko przeniosą się na inną witrynę i zdecydują się na towary konkurencji. Żeby zatem strona przyniosła nam spodziewane korzyści, powinniśmy […]

Produkcja filmów – wideopromocję biznesu zleć specjaliście

Słynne porzekadło mówi, że jeden obraz jest wart więcej niż tysiące słów. Znajduje ono potwierdzenie także w reklamie, która od lat korzysta ze skuteczności wizualnych środków przekazu. Na początku były to tylko statyczne obrazy, aczkolwiek razem z rozwojem techniki i wzrostem dostępu do kinematografii, a potem telewizji oraz internetu, z czasem przyszła kolej na filmy. […]

Pozycjonowanie www w Krakowie – jak dotrzeć do klientów?

Wszechobecność internetu oraz prostota wykorzystania go w celu znalezienia potrzebnych towarów i usług spowodowała, iż każde przedsiębiorstwo chce teraz być zauważonym w sieci. Naturalnie, samo posiadanie strony www nie zagwarantuje, że klienci do nas trafią – ważna jest przecież obecność na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania. Sporo niedużych przedsiębiorstw, które funkcjonują wyłącznie w określonym województwie […]

Twojej firmy nie stać na dział PR? Wynajmij zewnętrzną agencję reklamową

Akcje reklamowe winny być ważnym elementem kreowania rozpoznawalności przedsiębiorstwa niezależnie od tego czy zajmujemy się świadczeniem usług, dystrybucją czy produkcją. Duże przedsiębiorstwa oraz korporacje stać na organizację i utrzymanie swoich działów ds. reklamy, tymczasem mniejsze firmy, które okazjonalnie decydują się na akcje promocyjne, przeważnie korzystają ze wsparcia agencji reklamowych. Agencja reklamowa zapewnia wszechstronne usługi Agencja […]

Wirtualny spacer z modelem 3D – wykorzystaj go do promocji firmy

Wirtualny spacer z modelem 3D to znakomita metoda na przedstawienie potencjalnym klientom naszej powierzchni usługowej, biura czy nieruchomości, które planują np. wynająć. Dla sporej ilości klientów okazja do zobaczenia danego lokalu przed zawarciem umowy jest nadzwyczaj istotna, a my wykonując taki wirtualny spacer z modelem 3D, możemy pomóc podjąć im korzystną dla nas decyzję. Ale […]

Jak pisać treści pod Google – poradnik

Google udostępnia za darmo ogromne zasoby wiedzy. Jednym z miejsc, gdzie można znaleźć użyteczne wskazówki o optymalizowaniu stron internetowych, są wytyczne dla webmasterów. W dzisiejszym wpisie blogowym bierzemy pod lupę przewodnik dla początkujących i znajdujące się w nim porady na temat tworzenia treści oraz oceniamy, czy są aktualne. Wszystkie treści i cytaty, które będą tutaj […]

Quality content, czyli o trudnej relacji treści z jakością

Czym jest jakość i jak ją ocenić w kontekście treści? Dziś na blogu przedstawiamy m.in. intrygujący podział treści na unicorn content oraz donkey content, a także próbujemy zmierzyć się z odwiecznym problemem kanibalizacji. Quality content – definicja i problemy z nazewnictwem Jakość to słowo sprzed wieków, pochodzące z języka łacińskiego (od qualitas). Wywodzi się z […]

Rola studia graficznego w tworzeniu dokumentacji firmy

Aktualnie na polskim rynku funkcjonuje szereg rozmaitych firm, które koncentrują swoją działalność w najróżniejszych dziedzinach gospodarki. Niezależnie jednak od tego, o jaką dziedzinę idzie , w przedsiębiorstwie na każdym etapie jej działania muszą niezawodnie funkcjonować komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna, które podlegają precyzyjnym wytycznym. Studio graficzne – w jakich sytuacjach okazuje się być potrzebne? W znacznej […]

Chcesz mieć więcej użytkowników? Zadbaj o optymalizację dla urządzeń mobilnych

Powszechne używanie urządzeń przenośnych sprawia, że webmasterzy z większą ochotą przygotowują mobilne wersje stron. Jest to niezwykle istotne ze względu na zwiększony ruch w Internecie pochodzący właśnie z urządzeń przenośnych. Jest prosta zasada: jeśli chcesz mieć więcej użytkowników musisz stworzyć im jak najwygodniejsze warunki korzystania z Twojej strony. Dlatego właśnie konieczna jest optymalizacja dla urządzeń […]

Typy pozycjonowania

Znamy trzy główne strategie pozycjonowania: – pozycjonowanie okresowe, – pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail), – pozycjonowanie lokalne. Pozycjonowanie okresowe Pozycjonowanie okresowe pełni specjalną rolę przed cyklicznymi lub jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak Dzień Kobiet, Tłusty Czwartek lub finały Pucharu Europy w piłce nożnej. Ten wariant pozycjonowania będzie szczególnie skuteczny, jeżeli popularna w konkretnym okresie […]