Potrzebujesz szczegółowych informacji dotyczących tego, jak rozpoznać dobrą agencję SEO? Zajrzyj na www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow.
Kiedy prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę firmową, na pewno z czasem zastanawiasz się, jakie działania podjąć, by pojawiała się ona wysoko w wynikach wyszukiwania. Wiadomo przecież, że dziś obecność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, bo to właśnie stąd wielu klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak wobec tego znaleźć dobrą firmę SEO? Należy posłuchać podpowiedzi ekspertów, a najlepiej samego Google.
Google podpowiada, jak znaleźć rzetelną agencję SEO
Nie można zaprzeczyć, iż cała branża SEO, innymi słowy działań skupiających się na optymalizacji stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, zaistniała i cały czas rozkwita właściwie tylko za sprawą Google. Pomimo obecności licznych alternatyw, jak między innymi Yahoo, Yandex bądź Baidu, wciąż kluczowe są pozycje uzyskane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto stara się być widocznym w internecie, musi spróbować powalczyć o swoje miejsce w top 10 w Google. W przypadku branż, gdzie konkurencja jest silna, zwykle nie jest to realne bez konsultacji ze specjalistami z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których idea SEO jest czymś zupełnie nowym, i przyszykowało krótki film o tym, jak zatrudnić solidną agencję SEO.
Kluczowe cechy solidnej firmy SEO
Maile Ohye, pracownica, Google z ponad dziesięcioletnim stażem, w prosty sposób naświetla, jak poznać rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród najistotniejszych cech m.in.:
- zadbanie o całościową widoczność strony www, a nie wyłącznie pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na konkretne słowa kluczowe,
- zagwarantowanie stronie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad ulepszeniem jej użyteczności,
- nieprzerwana kontrola kondycji strony i cykliczną analizę jej statystyk,
- umiejętność estymacji czasu oraz budżetu potrzebnego do wykonania planowanych działań,
- rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od dowiedzenia się, w jaki sposób klient prowadzi swój biznes, jakie są jego cele i kto jest jego najpoważniejszą konkurencją.
Pracownica firmy Google zaznacza również, że rzetelna agencja SEO w żadnym wypadku nie obieca fenomenalnych rezultatów z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony www jest procesem długotrwałym, w wielu przypadkach dającym namacalne efekty najczęściej po paru miesiącach pracy.