Czym wyróżnia się dobra agencja SEO? Sprawdź porady Google

Czym wyróżnia się dobra agencja SEO? Sprawdź porady Google

Potrzebujesz szczegółowych informacji dotyczących tego, jak rozpoznać dobrą agencję SEO? Zajrzyj na www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow.

Kiedy prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę firmową, na pewno z czasem zastanawiasz się, jakie działania podjąć, by pojawiała się ona wysoko w wynikach wyszukiwania. Wiadomo przecież, że dziś obecność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, bo to właśnie stąd wielu klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak wobec tego znaleźć dobrą firmę SEO? Należy posłuchać podpowiedzi ekspertów, a najlepiej samego Google.

Google podpowiada, jak znaleźć rzetelną agencję SEO

Nie można zaprzeczyć, iż cała branża SEO, innymi słowy działań skupiających się na optymalizacji stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, zaistniała i cały czas rozkwita właściwie tylko za sprawą Google. Pomimo obecności licznych alternatyw, jak między innymi Yahoo, Yandex bądź Baidu, wciąż kluczowe są pozycje uzyskane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto stara się być widocznym w internecie, musi spróbować powalczyć o swoje miejsce w top 10 w Google. W przypadku branż, gdzie konkurencja jest silna, zwykle nie jest to realne bez konsultacji ze specjalistami z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których idea SEO jest czymś zupełnie nowym, i przyszykowało krótki film o tym, jak zatrudnić solidną agencję SEO.

Kluczowe cechy solidnej firmy SEO

Maile Ohye, pracownica, Google z ponad dziesięcioletnim stażem, w prosty sposób naświetla, jak poznać rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród najistotniejszych cech m.in.:

  • zadbanie o całościową widoczność strony www, a nie wyłącznie pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na konkretne słowa kluczowe,
  • zagwarantowanie stronie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • nieprzerwana kontrola kondycji strony i cykliczną analizę jej statystyk,
  • umiejętność estymacji czasu oraz budżetu potrzebnego do wykonania planowanych działań,
  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od dowiedzenia się, w jaki sposób klient prowadzi swój biznes, jakie są jego cele i kto jest jego najpoważniejszą konkurencją.

Pracownica firmy Google zaznacza również, że rzetelna agencja SEO w żadnym wypadku nie obieca fenomenalnych rezultatów z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony www jest procesem długotrwałym, w wielu przypadkach dającym namacalne efekty najczęściej po paru miesiącach pracy.

Post Author: