8 sprawdzonych sposobów na lepsze pozycje i pozycjonowanie w Google

Dzisiaj przedstawię sprawdzone sposoby na poprawę widoczności strony w wyszukiwarce Google, które można zastosować dla każdego serwisu, w tym sklepu internetowego czy firmowej wizytówki. 1. Unikalny i użyteczny content Dużo się o tym mówi, ale jak naprawdę jest? Rzeczywiście, unikalność treści jest jednym z najważniejszych czynników, które mogą decydować o tym, która strona będzie wyświetlać […]

Strategia pozycjonowania (SEO) – jak ją dobrze przygotować?

Czym właściwie jest strategia SEO? To złożony proces planowania i wdrażania działań optymalizacyjnych w celu poprawy pozycji strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania. Wymaga zidentyfikowania słabych i mocnych stron witryny, wskazania kierunku dalszego rozwoju oraz oceny dotychczasowych postępów. Stworzenie planu SEO umożliwia więc szybsze reagowanie na ewentualne błędy i niesatysfakcjonujące wyniki. W dłuższej perspektywie pozwala […]

Jak stworzyć skuteczną reklamę dla małej firmy?

Masz małą firmę i zastanawiasz się, jak dotrzeć do większej ilości klientów? Sprawdź, jakie niedrogie i skuteczne działania marketingowe mogą okazać się przydatne w Twoim biznesie! Działania marketingowe w małej firmie: co zrobić, żeby były skuteczne? Niezależnie od tego, czy mowa o działaniach marketingowych w małej, średniej, czy dużej firmie – zawsze należy zacząć od […]

Czym wyróżnia się dobra agencja SEO? Sprawdź porady Google

Kiedy prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę firmową, na pewno z czasem zastanawiasz się, jakie działania podjąć, by pojawiała się ona wysoko w wynikach wyszukiwania. Wiadomo przecież, że dziś obecność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, bo to właśnie stąd wielu klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak wobec […]

PBN – co to jest i jak z niego korzystać?

Aby klient odnalazł twoją działalność musisz nie tylko posiadać firmową stronę internetową, ale też zadbać o jej widoczność w wynikach wyszukiwania. Do tego ważna jest zawartość strony oraz to czy cyklicznie publikowane są na niej kolejne fachowe i użyteczne dla klienta treści. Jednak nie wolno też zaniedbać tzw. link buildingu, innymi słowy pozyskiwania linków kierujących […]

Brak klientów? Sprawdź, co zyskasz dzięki optymalizacji stron

Zapłaciłeś krocie za firmową witrynę www, a ona nie przyciąga kolejnych kontrahentów? Jest doskonale zaprojektowana oraz posiada nowoczesne rozwiązania, ale pieniędzy w ogóle nie przybywa? Licznik odwiedzin stoi w miejscu pomimo intensywnych działań? Najpewniej przyczyn należy szukać w małej widoczności w sieci. Internauci najczęściej korzystają z wyszukiwarek – dobry przedsiębiorca powinien zatem zatroszczyć się o […]

Czy warto skorzystać z usług firmy SEO?

Firmy oraz właściciele portali internetowych, którzy pragną, by dotrzeć do pierwszych pozycji w wyszukiwarce, są w stanie to uzyskać na przynajmniej kilka sposobów. Pierwszy, którego nie poleca się, to podejmowanie działań . Nie dysponując doświadczeniem w tematyce SEO i nie obserwując systematycznie doniesień o zmianach w algorytmie Google, trudno działać właściwie i – najważniejsze – […]

Sprzęt eventowy – bez jakich akcesoriów nie odbędzie się żadna impreza?

Rozmaite imprezy, zarówno te na świeżym powietrzu, jak i w zamkniętych obiektach, urządzanie są właściwie przez cały rok. Współcześnie ich organizacji nie podejmują się wyłącznie duże spółki czy miasta. Częstokroć jednakże, kiedy mniejsze podmioty zadecydują o przygotowaniu takiego wydarzenia wychodzi na jaw, że brakuje im odpowiedniego sprzętu, a jego kupno na jednorazowe wykorzystanie jest jednym […]

Najlepsze i najciekawsze narzędzia do planowania słów kluczowych

Trudno wskazać jedno najlepsze narzędzie do planowania słów kluczowych – jest ich wiele i każde ma swoje zalety. W swojej codziennej pracy korzystamy z różnych planerów, w zależności od potrzeb – w artykule omawiamy kilka z nich, które najbardziej polecamy. Propozycja słów kluczowych a strategia pozycjonowania Dobór odpowiednich słów kluczowych ma ogromne znaczenie dla strategii […]

Czy warto dodać panoramę sferyczną do profilu firmy na Facebooku?

Sferyczne zdjęcia panoramiczne to niezwykle atrakcyjna i stosunkowo nowa forma przedstawiania wnętrz przedsiębiorstw czy lokali usługowych. Głównie widzimy je przeglądając Google Street View lub wizytówki Google Moja Firma, ale też natrafiamy na nie na najsłynniejszym portalu społecznościowym – na Facebooku. Pozwala on na zamieszczanie na profilu firmy takiej panoramicznej fotografii. Jak zatem możesz użyć zdjęcia […]