Czy adres URL może być “przyjazny”? Czy istnieją dobre praktyki dotyczące tworzenia adresów URL, których zastosowanie może mieć wpływ na widoczność strony w wynikach wyszukiwania i zwiększenie współczynnika CTR? W tym artykule postaramy się odpowiedzieć na powyższe pytania. Czym jest adres URL i z czego się składa? Skrót URL (ang. Uniform Resource Locator) kojarzony jest […]
IT
SSL – co to jest, jak działa i jakie są korzyści z posiadania certyfikatu SSL?
Posiadanie certyfikatu SSL jest potwierdzonym przez Google czynnikiem rankingowym. Dzięki niemu korzystanie ze stron jest bezpieczniejsze. W tym artykule wyjaśniam, czym dokładnie jest SSL, jak działa, jakie są jego rodzaje i czy warto inwestować w płatny certyfikat SSL. Certyfikat SSL – co to? Certyfikat SSL (z ang. Secure Socket Layer) jest protokołem sieciowym, który odpowiada […]
Chcesz mieć więcej użytkowników? Zadbaj o optymalizację dla urządzeń mobilnych
Powszechne używanie urządzeń przenośnych sprawia, że webmasterzy z większą ochotą przygotowują mobilne wersje stron. Jest to niezwykle istotne ze względu na zwiększony ruch w Internecie pochodzący właśnie z urządzeń przenośnych. Jest prosta zasada: jeśli chcesz mieć więcej użytkowników musisz stworzyć im jak najwygodniejsze warunki korzystania z Twojej strony. Dlatego właśnie konieczna jest optymalizacja dla urządzeń […]
Czym jest optymalizacja sklepu internetowego
Optymalizacja sklepu internetowego to całokształt zabiegów zmierzających do rozreklamowania witryny w przeglądarce Google. Opiera się na zamieszczeniu w witrynie odpowiedniej treści, elementów graficznych oraz wyrażeń, które doprowadzą do tego, że odbiorcy bezproblemowo trafią na nas w przeglądarce. Przyjrzyjmy się jak uzyskać najlepsze pozycje w przeglądarce, korzystając z przydatnych narzędzi do optymalizacji sklepów internetowych. Na czym […]
Usuwanie linków z Google, czyli sposób na ściąganie filtra
Odnotowałeś gwałtowny spadek pozycji Twojej strony? Czy strona przestała też pokazywać się w wyszukiwarce po wpisaniu konkretnych i wypozycjonowanych wcześniej zwrotów? Pomimo wielu starań, strona nie poprawia swojej pozycji w Google? Wymienione objawy sugerują nałożenie filtru na stronę przez Google. Filtr Google – co to takiego? Przede wszystkim należy wyjaśnić czym są filtry Google. Blokada […]
Tajniki SEO – nienaturalne linki przychodzące
Najistotniejszym motywem, przez który na witrynę online może zostać nałożony filtr Google, są nienaturalne linki przychodzące. Czy jest możliwość uniknięcia tych poważnych konsekwencji? Zaprzestań wykorzystywania nienaturalnych linków przychodzących Nienaturalne linki przychodzące to stosowanie sztucznej ilości fraz kierujących ruch na naszą stronę w sieci. Naruszają one zasady naturalnego linkowania opracowane przez grupę Google, gdyż manipulują pozycją […]
Parę słów o optymalizacji stron internetowych
Stworzenie strony internetowej to nie koniec pracy nad nią. Istotne jest, żeby była ona popularna wśród internautów. Ale co zrobić, żeby nasz portal cieszył się zainteresowaniem? Do tego służy właśnie optymalizacja. O co chodzi w optymalizacji strony internetowej? Optymalizacja polega na ulepszeniu kodu oraz treści opublikowanych na stronie. Dzięki właściwie przeprowadzonej optymalizacji strona będzie lepiej […]
Optymalizacja stron
Jeżeli prowadzisz własny biznes, najlepiej zdajesz sobie sprawę z tego, jak istotna jest Twoja strona internetowa. To właśnie ona jest w stanie skutecznie zachęcić potencjalnego klienta do wybrania Państwa usług. Atrakcyjna witryna to nie wszystko – warto zadbać też o jej widoczność w wynikach wyszukiwania. Dlatego też niezbędna będzie fachowa optymalizacja wykonana przez fachowców z […]